Szavazás

És te mit szeretnél...?
inkább kislányt
inkább kisfiút
mindegy
  

Linkajánló

11. hét - első találkozás a védőnővel...

2011.03.19. 16:18 - $Joey

Címkék: védőnő napló

Védőnő: az első találkozás
Ma délelőtt voltunk a nála. Nagyon kedves, barátságos volt (olyan igazi "védőnénis"), kicsit újra gyereknek éreztem magam, amilyen hangsúllyal velünk beszélt. Körbenézve pedig azon agyaltam, hogy vagyon melyik bébiállatos kép fog a legjobban tetszeni majd a gyerekemnek... Egy csomó kérdést tett fel a kismamának, miközben én részletesen szemügyre vettem a helyiséget.
Azért persze igyekeztem odafigyelni. A szokásos név, cím, stb adaton kívül a családi betegségeken át, a jelenlegi állapotig szinte mindent felvett az úgynevezett kiskönyvbe, amit ezentúl minden orvosi- és védőnői vizsgálatra magunkkal kell vinnünk. A kismama védőnői látogatására ezentúl mindig az orvosi vizsgálatok előtt fog sor kerülni.
Feleségem legnagyobb örömére kiderült, hogy azért néha ihat egy-egy gyenge kávét, valamint kiderült, hogy a cola (óvatos mennyiségben) valamilyen furcsa okból segít a hányinger és hányás leküzdésében. A folsav-tartalmú vitamint sem kell már mindennap szedni, sőt ajánlatos az adagot heti 2-3-ra csökkenteni.

Most már nagyon várom a jövő heti ultrahangot! Végre láthatom majd...

30. születésnap (egy kis off)
Ma lettem 30 éves, a legjobb kor kispapának lenni. Kívánok mindenkinek olyan igaz és lelkes barátokat, testvéreket és feleséget, mint amilyen nekem van! Nagyon megleptek egy szülinapi-bulival, amire abszolút nem számítottam... Köszönöm nekik!

A bejegyzés trackback címe:

https://apuka.blog.hu/api/trackback/id/tr282753296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása