Szavazás

És te mit szeretnél...?
inkább kislányt
inkább kisfiút
mindegy
  

Linkajánló

18. hét - Üzenet a kismamától - A reakció

2011.05.04. 13:12 - $Joey

Címkék: üzenet a kismamától

Szia!

Én komolyan egyre jobban élvezem az apuka.blog.hu-t. Szerintem nagyon jó bejegyzéseket írsz. Eljátszottam a gondolattal, hogy milyen jó lenne ezt majd egyszer megmutatni a gyerekünknek. Szóval hogy én is egy kicsit hozzájáruljak a dologhoz küldeni fogok neked egy emailt minden nap, amikor nem vagyunk együtt, hogy mi történt velem, mit érzek...stb, hogy legyen ihleted.

Szóval tegnap a reggel elég szarul indult. A terheléses cukorvizsgálat miatt éhgyomorra kellett mennem a klinikára, és reggeli nélkül nem indul a nap. Viszont a baba kegyes volt, mert nem hánytam, csak hányingerem volt. Anyu vezette a kocsit, mivel eléggé szédültem, és így nem akartam vezetni. A városba menet megálltunk és vettünk reggelit, hogy ha már ehetek, akkor egy percet se várjak az étkezéssel.

Először a doktor asszisztensnőjéhez mentünk beutalót kérni a cukor vizsgálathoz. Nagyon rendes volt, már várt minket. Megírta a beutalót, és ellátott pár jó tanáccsal. Pl.: ne egyek pár szem epernél többet egyszerre, mert átjutva a magzatburkon allergiás reakciót okozhat a babánál. Nagyon fontos lenne a tejtermék. De napi fél liter tejnél nem szabad többet inni, mert szintén allergiát okozhat. Sajtot és joghurtot is fontos lenne enni, és joghurtból jó lenne a natúr, mivel abban kevesebb a cukor :( Mondhatom egyik sem jó hír, mivel sem a sajtot sem a natúr joghurtot nem szeretem. Ajánlott még spenótot, és májat, mivel abban van vas,és arra szükségem lenne a vérképem miatt. A spenót... hát fúj. Májat tegnap délután csinált anyu, de a babának sem ízlett mivel utána sokáig nagyon-nagyon hányingerem volt! Hát ennyit a táplálkozási tanácsokról. Véleményem szerint, ami nekem nem esik jól, azt a baba sem fogja szívesen fogadni (lásd tegnap a máj). Ha undorral eszem meg, szerintem azt ő is "megérzi". Én úgy érzem, igyekszem egészségesen táplálkozni, már amennyire az ízlésem megengedi. Az asszisztensnő egy csomó eredményemet a kezembe adta (véreredmény, mikrobiológiai lelet, vércsoport- szerológiai lelet) stb. Ezen kívül még az UH lelet és az integrált teszt eredménye is megérkezett postán...szóval a leleteimből már lassan tábortüzet lehet majd gyújtani :)

Ezek után jött egy kis vérvétel, és utána a jó kis cukros víz, bár az inkább vizes cukor volt :) A barátnőm tanácsolta, hogy vigyek citromot, mert azt bele lehet csavarni, és úgy kicsit elviselhetőbb a lötty, és milyen igaza volt. Így kb. olyan volt, mint egy nagyon-nagyon-nagyon elcukrozott limonádé, a folyadék alja már szilárdnak mondható a cukortól... :( de a piciért mindent. Ezek után jött 2 óra még kaja nélkül :( és persze igyekeztem a cukros vizet nem kihányni, mert akkor kezdhettem volta előröl az egész procedúrát. (mint utólag kiderült az egyik kismama aznap így járt... őt nagyon sajnáltam.)

Mindezek után ultrahangra mentünk. Sok mindenben reménykedtem. Abban, hogy olyan UH készülékhez kerülök, amely már tud fényképet csinálni (utólag kiderült, hogy elvileg már mindkét gép képes erre), illetve abban is, hogy megmondják a nemét. Sajna az UH-ból semmit nem láttam, még annyit sem mint a 12-hetesnél. (és mint kiderült anyu sem sokat). A kép készítése sikerült, de csak a hátát, és a popóját mutatta meg. Én kicsit elfogultan úgy gondoltam, hogy mivel rendszeresen simizem a hasam, ezért a kis hátacskáját és a popsiját dugja a hasfalamhoz, hogy minden simogatást érezzen :) Persze ez csak egy elfogult kismama elképzelése :) Hazaérkezve apukám azt mondta, hogy már biztos, hogy lány, mert csak a lányok ilyen szégyenlősek, és makacsok. JA ÉS KIKÉREM MAGAMNAK, HOGY MÁR MOST OLYAN MAKACS, MINT AZ ANYJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Végül is az UH-on azt mondták minden rendben van vele. Azt mondjuk kérték, hogy mindenképpen írják fel a papíromra, hogy hátsó fali mélyen tapadó méhlepényem van...Még nem tudom, hogy ez pontosan mit jelent, de majd legközelebb megkérdezem az orvosomtól.

UH után elmentünk meglátogatni a barátnőmet (Grétát). Jól van, de a babák még mindig nem akarnak kijönni :) Tegnap hazaküldték a szobatársát, szóval a mai naptól már egyedül van a szobában, de ki tudja meddig, hiszen bármikor kaphat új szobatársat :)

Két óra elteltével visszamentem újabb vérvételre a cukor vizsgálat miatt, melynek ma délután vagy holnap lesz meg az eredménye, ami után majd telefonon kell érdeklődnöm. A második bökés után már jött a jól megérdemelt reggeli (kb. 11 órakor)

Mikor hazaértünk nagyon fáradtnak éreztem magam, gondoltam pihenek kicsit. És egy "kicsit" elaludtam kb. fél 1-től fél 6-ig :) Nem gondoltam volna, de nagyon jót aludtam. Utána gondolkodtam is, hogy mit csinálok majd éjszaka???

Vacsira májat ettem (nem sokat), de nagyon rossz lett tőle a gyomrom, a hányinger kerülgetett. A Rennie segített kb. fél órát... utána megint ugyanolyan rosszul lettem. Ha ez nem lett volna elég a fejem is nagyon fájt (hideg front), és persze egy kismama semmilyen gyógyszer nem vehet be, szóval küzdöttem... 9 óra körül azt vettem észre, hogy 10 percekre elalszom, ezért úgy döntöttem, hogy lefekszem. Tegnap nagyon rosszul voltam este, valószínűleg ezért tudtam elaludni simán a délutáni alvás után.

Éjjel tök hülyeséget álmodtam. Anyával mentünk haza gyalog, és a falu elején ránk támadtak a tigrisek. Anyu előkapta a nagy vadászpuskáját, és lelőtte azokat, akik ránk támadtak. Egy idő után a város férfi emberei is segítettek végezni a vad tigrisekkel. Ezt a hülye álmot biztosan a máj okozta :)

Ma reggel időben kaptam reggelit, ez mégsem akadályozta meg, hogy a reggeli hányás elmaradjon. Ha ez még nem lenne elég, akkor a fejfájásom sem múlott el. A frontokat a kismamák nagyon megérzik, ezt az is bizonyítja, hogy tegnap este a Gréta osztályáról csak úgy záporoztak a szülészetre a kismamák, ugyanis egy hidegfront nagyon könnyen megindíthatja a szülést, hát ennek tegnap volt is látszatja....persze a Grétán ez sem segített :)

A bejegyzés trackback címe:

https://apuka.blog.hu/api/trackback/id/tr372876972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása