Szavazás

És te mit szeretnél...?
inkább kislányt
inkább kisfiút
mindegy
  

Linkajánló

24. hét - Babamasszázs

2011.06.13. 08:02 - $Joey

Címkék: napló

Tegnap, mivel "rossz fát tettem a tűzre", engesztelésképpen egy 20 perces masszírozás járt a Picurnak. Ezt az este folyamán be is hajtotta rajtam. A legmókásabb az volt, amikor a pocakját bekentem krémmel, és elkezdtem óvatosan masszírozni. Egyszer csak azt vettük észre, hogy azon a részen kicsit kipúposodik a pocakja. Mikor abbahagytam a Kölök rugdosta azt a részt, úgy hogy még én is láttam. Amikor ismét dörzsöltem, akkor abbahagyta. Ezt eljátszottuk kb. ötször...
Jelenleg tombol a cseresznyeszezon, ezért mindenki szó szerint vödörszámra hozza a kismamának a cseresznyét, aki bár szereti, de már nem igazán győzi ezt a mennyiséget.

A bejegyzés trackback címe:

https://apuka.blog.hu/api/trackback/id/tr242979533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása