Szavazás

És te mit szeretnél...?
inkább kislányt
inkább kisfiút
mindegy
  

Linkajánló

15. hét - a 2. bababörze

2011.04.11. 12:00 - $Joey

Címkék: napló bababörze

újra bababörze
Vasárnap újra elmentünk a pécsi bababörzére, ami most a vásárcsarnokban került megrendezésre. Ezúttal 90%-ban csak babaruhákat árultak (legalábbis a belső részen). Többek között néhány ruhadarabra, ill. kókuszpólyára lett volna szükségünk. A ruhavásárlásban legfeljebb a szín/minta kiválasztásába tudtam beleszólni, így csak a Pici és a "leendő mama" után ballagtam. Ez a felállás nem sokáig volt működőképes. Bár a ruhaválogatás a kismamáknak maga a paradicsom, egy kispapának már kevésbé az (ezt a csarnokon kívül csoportosuló kispapák is alátámasztották). Kicsit kezdett nyűg lenni a tömeg, a tolongás, és hogy nem igazán tudtam hasznossá tenni magam  - mellesleg én is láthatóan kezdtem nyűg lenni a kismamának -, így hát úgy döntöttünk, hogy én majd a külső részen keresem a babakelengye hiányzó elemeit.
Az egyetlen általam hasznosnak vélt dolog, amit találtam, az egy légmentesen zárható pelenkatartó volt 900Ft-ért. Látszott rajta a használat, le kellett volna sikálni, de ettől eltekintve teljesen működőképes volt. Persze mikor nagy vidáman megmutattam a Picurnak, neki esze ágában sem volt azt megvásárolni. Hát így jártam...

kislány vagy kisfiú?
Eddig igyekeztünk semleges színű dolgokat venni, de most már mind a ketten kíváncsiak vagyunk, hogy mi lesz a baba. Abban megegyeztünk, hogy a névválasztási vitát csak azután folytatjuk, ha már tudjuk a nemét. Így megspóroljuk magunknak az ezzel kapcsolatos viták 50%-át. Megjegyzendő, hogy bár a kismama (és a nagy többség a családban) kislányra számít, valahogy a Picur keze a börzén akaratlanul is időnként a határozottan kisfiús ruhákra tévedt...
Az autó felé sétálva, irigykedve figyeltem a kisgyerekes apukákat. Már alig várom, hogy én is abban a helyzetben legyek, mint ők.

Néhány kép a csarnok külső részéről:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://apuka.blog.hu/api/trackback/id/tr902816655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása