Szavazás

És te mit szeretnél...?
inkább kislányt
inkább kisfiút
mindegy
  

Linkajánló

35. hét - Készenlétben

2011.08.30. 12:43 - $Joey

Címkék: napló

Elértük a 35. hetet. A múlt heti orvosi vizsgálat alkalmával közölték, hogy ettől a ponttól már nincs visszatartás. Amikor a baba jön, akkor szülünk. Ezért - mivel én hétköznap Pesten vagyok - állandó 24-órás készenlétben vagyok. Ha jön a telefon - egy közeli barát felajánlásának köszönhetően - csak beülünk az autóba, és irány Pécs! Padlógázzal persze.

Tegnap előtt összeraktam a babaágyat. Gondoltam felesleges lenne tovább várni vele pusztán babonából. Összeállítás után némi átalakítást igényelt a lakás, de a végeredmény nagyon tetszik.

Mintha egyre lassabban telnének a napok. Igaz, hogy pénteken szabin leszek, mert jönnek a Hugi-ék, de így is vontatottan telik az idő. Ez persze főként azért van, mert nincs velem a Kicsim itt Pesten. Ha itt van, akkor úgy érzem, hogy minden rendben van mikor hazaérek, és itt vár a lakásban. De így, hogy már két hete egyedül vagyok itt... talán kicsit kezdek befordulni. Meg is jegyezte, hogy nem írtam a blog-ot. Ez azonban a pillanatnyi kedélyállapotom miatt van. Hiányoznak! A Picur és a Kölök. Már alig várom, hogy újra velük legyek.

A bejegyzés trackback címe:

https://apuka.blog.hu/api/trackback/id/tr733190401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása